Porady i instrukcje
Szukaj ...

Kontakt

Brokuł
Burak
Cebula
Endywia
Fasola adzuki
Fasola mung
Groch
Kapusta
Koniczyna czerwona
Koper włoski
Kozieradka
Lucerna (Alfalfa)
Rukola
Rzeżucha (Pieprzyca)
Pszenica
Rzodkiewka
Rzodkiew japońska - DAIKON
Słonecznik
Soczewica
Soja
Szpinak


Partnerzy





Nauka potwierdza korzyści ze spożywania kurkumy


Kurkuma usprawnia funkcjonowanie mózgu.
Składniki i elementy zawarte w kurkumie zwiększają przewodnictwo nerwowe, a tym samym usprawniają naturalne funkcje mózgu. Ta mało popularna w Polsce przyprawa może wręcz opóźniać lub

 »» więcej


Kiełki brokuła w walce z objawami autyzmu


Głównym sprawcą zamieszania jest sulforafan - substancja zawarta w dużych ilościach w brokułach i innych warzywach z rodziny krzyżowych. Naukowcy informują, że znacznie, choć niestety nietrwale, poprawia funkcjonowanie osób z zaburzeniami

 »» więcej


Syrop lawendowy


Powie ktoś, że lawenda w kuchni to mało popularna przyprawa. Mimo wszystko warto o niej wspomnieć dla jej miłośników - bo jest ich spora grupa.

Jedno z najbardziej znanych zastosowań

 »» więcej



nasiona na kiełki


Czy wiesz, że ...
Kiełki najlepiej jeść na surowo i większość z Was zapewne dodaje je głównie do kanapek lub posypuje nimi kanapki. Jednak niektóre z nich takie jak kiełki fasoli, soczewicy, fasolki mung, czy ciecierzycy dobrze jest lekko podgotować na parze. Podczas krótkiego gotowania na parze nie stracą one zbyt wielu składników, a staną się łatwiej strawne.
  • Zobacz też: