Kontakt
Informacje o stronie

Porady i instrukcje
Szukaj ...

Wyszukaj przepis ...

Brokuł
Burak
Cebula
Endywia
Fasola adzuki
Fasola mung
Groch
Gryka
Kapusta
Koniczyna czerwona
Koper włoski
Kozieradka
Lucerna (Alfalfa)
Rukola
Rzeżucha (Pieprzyca)
Orkisz
Pszenica
Rzodkiewka
Rzodkiew japońska - DAIKON
Słonecznik
Soczewica
Soja
Szpinak


Partnerzy

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów



Pomysł na świąteczną dekorację ...


Pszenica lub orkisz w roli głównej

pszenica dekoracja świąteczna



Wielkanocna zielona łączka na stole świątecznym.
Na takiej dekoracji możemy umieścić inne elementy dekoracyjne jak: kwiatki, ptaszki czy baranka.

Jako materiał siewny można użyć nasiona pszenicy, owsu, orkiszu lub żyta.

Aby dokładnie na święta nasza dekoracja zazieleniła się, wysiewamy nasiona na 14 dni przed terminem na jaki chcemy mieć gotową

 »» więcej


2 minuty dziennie, które odmienią Twoje życie

Kiełki, hodowla kiełków


Często zastanawiasz się skąd wziąć przez okrągły rok nielimitowany dostęp do świeżych pokładów witamin i mikroelementów. Odpowiedź jest bardzo prosta - wystarczy poświęcić 2 minuty dziennie bez ponoszenia wielkich nakładów finansowych. Z radością podpowiadamy, że chodzi o kiełkowanie nasion.
Hodowla kiełków doskonale sprawdza się przez cały rok - szczególnie jednak zimą kiedy to nie mamy dostępu do większości naturalnych dóbr

 »» więcej


Kiełki gryki


Kiełki gryki zawierają bardzo dużo witamin, mikroelementów, enzymów i rutyny. Pozytywnie oddziaływają na układ krążenia i naczynia krwionośne, wzmacniają też układ immunologiczny.
Kiełki gryki doskonale komponują się z suszonymi i świeżymi owocami z dodatkiem miodu. Wspaniały składnik sosów, zup, sałatek i kanapek. Wpływają zapobiegawczo w powstawaniu chorób nowotworowych. Ponadto mobilizują układ odpornościowy i uzupełniają niedobory witamin A, C, PP oraz pierwiastków takich

 »» więcej



nasiona na kiełki


Czy wiesz, że ...
Kiełki soi - to wielkie pokłady witamin C i E, karotenu, żelaza, wapnia, cynku oraz białka w postaci wolnych aminokwasów. Regularne zjadanie kiełków soi koi nerwy, dodaje energii i poprawia apetyt.
  • Zobacz też: