Fit placuszki

(przepis Alicja Legowicz)


Popularne frazy: -> placuszki na śniadanie, placuszki z ricotty, domowa ricotta, smaczne śniadanie, fit placki, lekkie placuszki

Fit placuszki
 
 

Składniki na placuszki:


- 100g sera ricotta (możesz go wykonać samodzielnie w Thermomix) lub twarogu
- 100g jogurtu naturalnego
- 2 jajka rozmiar L
- 20g mąki z tapioki (lub ziemniaczanej)
- 40g mąki kokosowej



Chcesz być informowany o nowych inspiracjach na Thermomix
<< Dołącz do grupy VIP >>


Chcesz żywo podyskutować o przepisach i inspiracjach na Thermomix
<< Dołącz do grupy Thermomix PL (społeczność ponad 171 000 osób) >>


Przygotowanie ciastek w Thermomixie




Przygotowanie ciasta:

1) W naczyniu miksującym umieść wszystkie składniki i połącz w jednolitą masę. (ok. 1min. | obroty 3.5-4).

2) Patelnię smaruj delikatnie tłuszczem i rozgrzej ją. Na ciepłą patelnie nakładaj łyżkę ciasta i smaż ok. 1min. z każdej strony. Można również upiec placuszki na naleśnikarce bez tłuszczu.

3) Podajemy z owocami jeszcze na ciepło.

Smacznego!


Świetnie, że tutaj jesteś! Mam żywą nadzieję, że zagościsz u nas na dłużej.

Zapraszamy do śledzenia profilu na Facebooku i Instagramie.
Jeżeli skorzystasz z naszego przepisu zachęcamy Cię do wysłania zdjęcia swojego dzieła na kontakt@kielkimaku.pl - Zdjęcia (za Twoją zgodą) opublikujemy w galerii w profilu Kilkismaku na Facebooku.


Podoba się przepis?
Chcesz być informowany o nowych inspiracjach na Thermomix
zostaw nam kontakt << Dołącz do nas TUTAJ >>

Ciekawy artykuł? Podziel się z innymi ...
Autor:
Bułeczki z pieczarkami i suszonymi pomidorami Moja najlepsza pizza Zakochana Pavlova Chrzanowo-jajeczny sos do kanapek

Codzienne wyjazdy Holandia


Autor tej strony udostępnia przepisy za darmo. Korzystaj więc z nich do woli.
Jeżeli udostępniasz przepis z tej strony podaj jej adres ( www.kielkismaku.pl ) - to zupełne minimum jakie możesz zrobić, aby pokazać, że szanujesz pracę innych.
Jeżeli serwis jest dla Ciebie pomocny poleć go innym - będą Ci wdzięczni.
--- Powrót do wyszukiwania przepisów



Redakcja poleca: Kiełki brokuła


Kiełki brokuła (Brassica) zawierają bardzo duże ilości sulfofranu, dzięki czemu wykazują silne działanie przeciwnowotworowe. Warto wiedzieć, że zawartość sulfofranu w kiełkach jest 20 do 30 razy większa niż w dojrzałej roślinie.
Ponadto kiełki brokuła pomagają obniżyć ciśnienie krwi, zapobiegają chorobom układu krwionośnego i udarom mózgu, a także dzięki wysokiej zawartości antyoksydantów wzmacniają układ odpornościowy i nerwowy.

Badania wskazują również na to, iż zawarte w kiełkach brokuła substancje antybakteryjne zwalczają szczepy bakterii Helicobacter pylori, których obecność w organizmie zwiększa ryzyko wystąpienia takich schorzeń jak zapalenie żołądka typu B (mogące prowadzić do powstania nowotworu) i wrzody trawienne.

Kiełki brokuła to pierwszy kandydat do surówek i kanapek - pikantne w smaku.
Najwięcej sulfofranu znajduje się w młodych, 4-5 dniowych siewkach. Zbyt długie przechowywanie w lodówce powoduje utratę tej cennej substancji, dlatego też najlepiej jest spożywać świeżo wyhodowane kiełki brokuła.

czytaj więcej...


Inne artykuły - ( 1 )

Antygrypina - cudowna mikstura na przeziębienieZdrowie za grosz, czyli własna hodowla kiełkówKiełkowanie prostsze niż myślisz...